Study

Som sagt så har jag farmakologi tenta denna fredag och mikrobiologi tenta nästa fredag om någon skulle missat det. Sen är det äntligen över för denna termin om jag nu skulle få godkänt på bägge, vilket jag självklart hoppas på.
Så underbart att man får reda på resultatet 1 vecka innan en eventuell omtenta, man hinner värkligen plugga om då. Men det kanske är tänkt så man ska börja plugga direkt efter tenterna är gjorda bara uti fall att det gick åt skogen?

Solen skiner idag med, tänkte joina den ute på altanen med farmakologi åhörarkopiorna från de föreläsningarna. Sen lär det bli att skriva en massa gamla tentor. Men det känns fortfarande väldigt bra.

Börjar jobba kl 15.45, idag är ju dagen som jag faktist ska jobba på och är inget extra pass. Tog på mig ytterligare en lördag, men för 500kr för 4h är det värt det. Speciellt när det är ett nice jobb med trevliga människor att arbeta med.

Nej mot solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0