Little miss Chatterbox

Jonathans lumpar kompisar måste tro Jonathan har en stalker efter sig, för det är någon som ringer i tid och otid till honnom. Problemet är att någon är jag.

När jag fick min telefonräkning nu och den låg på 500kr (för tre månader) kan man undra hur det kan vara så mycket när jag ringer och smsar för 0kr. Jo jag har en uppkopplingskostnad på 60 öre. Som snabbt kan bli ganska mycket om man ringer konstant så fort jag känner det minsta saknad över Jonathan för att döva saknaden. Trösten att visst jag kan inte röra honnom men jag kan med ett enkelt knapp tryck höra hans röst. En ganska dålig ovana igentligen, men det är telefonsamtalen som tagit mig igenom dessa snart 11 helvets månader.
16 maj rycker han ut och det hade varit en betydligt dyrare historia om jag inte råkar ha det abbonemang jag har. Tack gode gud jag bestämde mig för att börja plugga = student abbonemang från telia.

Tack telia! Ni har räddat mitt förhållande! Hade aldrig stått ut annars...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0