Alfapet

Mysande och spelande stog på schemat idag. Hyffsat trött sen igår då jag endast sov 4h eftersom vi skulle åka upp till Duved idag så tidigt som möjligt så Jonathan skulle hinna köra skoter.

Det ville inte gå min väg på Alfapetet, men som man säger.... otur i spel, tur i kärlek. Så vi får väll kompensera varandra på den biten jag och jonathan haha.

Skönaste citatet idag, made by Jonathan när jag frågade om dar värkligen var ett riktigt ord:

"Dar, plural för dagar!"

image660

image661

Ikväll har jag sett på massa barnfilm på jonathan till hans stora förtret haha, så underbart söt. Men nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna, så sängen kallar. Imorgon är det en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0