Paralyserad

Hm... blir lika besviken varje gång, tänker att hur kan de nobba mig? Men jaja, har fått avslag på den största där även 1400 sökte, så så deppad ska jag inte vara, har ju trots allt blivitt kallad på interjuv på en annan :S tror jag. Vet inte vad jag vill längre, allt är fördelar men allt är också nackdelar. fanfanfan

Vill bara prata med honey, känns så jvla jobbigt orkar inte... Får ju inte känna så här, hur ska det bli då när han inte längre kommer hem varje helg? Kanske bara en gång i månaden, 34h en gång i månaden?  Det får mig att vilja ta mitt pick och pack och dra upp till Luleå. Men vad ska jag göra där? Ingen bostad ingent jobb. Har aldrig varit där, och ja... Funkar ju inte det heller. Ingenting fungerar till 100%. Och jag vet inte vad som är bäst, bo kvar = ett jobb med heltid + vänner och familj = måste bo med familjen. Åre = inget jobb än, betala för att bo och leva, måste köpa bil för att ta mig någonstans + ingen japanresa antagligen, men mycket närmare honey när han kommer hem. Vilket är allt jag tänker på just nu. Mått så jvla dåligt innan han åkte, men fram tills nu har allt kännts så bra, att det inte är så farligt igentligen. Men just nu vill jag mest ta livet av mig. Eftersom jag inte ens kan prata med honnom för han ligger ute i fält. Så mycket har hänt denna vecka, tankarna bara snurrar och jag vill höra en vänlig röst. Funderar fan på att ringa upp till Luleå, ta reda på varenda människa han ligger ute med och testa ringa dem. Nån måste ju ta med sin mobil när de är i skogen! Mina polare som gjorde lumpen hade alltid mobilen med sig i fält så nån måste ju ha med den? Orkar inte med...

Måste gå till jobbet om 1h och 50min och vara en levande klagomur. Som de flesta jag har mig runt just nu inte tror på mig hur folk kan säga saker till mig. Man tror det inte fören man sitter där. Vilken chock det var, första gången jag insåg att människor kan vara så elaka mot en försvarslös person som gör allt för att hjälpa den personen i sitt problem som 9/10 fall är personen som har orsakat. Är det vårat fel så går det 9,5/10 att fixa. Gahhh!!!!! Blir så frustrerad. Orkar inte med, bara det får mig att vilja byta illa kvickt. Jag orkar inte sitta och få skit vareviga dag. Inget fel på jobbet annars, det äär jätte bra arbetskompisar, chefer och arbetsplats. Men alls kit man får ta av kunderna! Jag orkar inte slå det ifrån mig, jag tar åt mig. Denna vecka har vanligt bättre, kanske för att det inte är en fakturavecka...

Älskar dig så jvla mycket babe. Du ska veta jag försöker allt jag kan, allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0