L'oréal true match minerals

Efter noga övervägande insåg jag att min foundation inte var av bästa kvalité längre, det skulle vara rent utav äckligt att använda den. Så den åker ner i sopkorgen.
Men det gör att man då hamnar i en djungel utav olika märken och ska det vara puder eller flytande foundation? Efter att ha testat Michaelas ID mineral förut med bra resultat bestämde jag mig för att köpa en liknande. Eftersom jag inte hade lust att slänga ut massor på dyra märken köpte jag L'oréals alternativ true match minerals med färgen Golden Ivory.

Det är hyffsat lätt att applicera den och eftersom det är en borste och puder går det fort också. Det är ett måste annars använder jag den aldrig. Men tyvärr tycker inte jag att den täcker lika bra som ID´s. Vilket gör att jag måste skaffa en coneclarer, men eftersom jag är en snåljävel så ville jag inte lägga ut så mycket pengar på både en borste och puder ifrån ID så det är bara att köpa. Nu fick jag allt i ett för 160kr. En sak har jag inte fattat, och det är vart man ska he pudret man har skakat fram?

Men summan av kardemumman är att det är ett bra resultat som ser naturligt ut. Kanske ser jag lite blek ut i min men det är bara bra för att solbrännan sen i somras kommer försvinna lika fort som den kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0