Lördagsmys

Sitter och knappar på Jonathans bärbara för första gången. Jag får skynda mig på medans han är borta och inte har datorn haha. Fasiken vad skön den är att skriva på, för införskaffa mig en sån här någon gång i framtiden då man har stadig ekonomi.

Gårdagen var rätt chill. Blev en del kort, men eftersom jag glömde sladden i stan och jag nu kommer vara hemma hos Jonathan i Dvued tills på onsdag får det vänta.
Iafl så började gårdagen med middag. Camilla hade lyckats ypperligt med kyckling i sötsur sås. Hur gått som helst! Efter det lyckades vi hinna med bussen in till stan, men tyvärr halvägs kom Camilla på hon hade glömt lägget hemma. Så jag ringde mina föräldrar som skjutsade hem henne och mig för att hämta lägget. Det blev presic i tid för att hämta Jonathan ifrån bussen. Han fick skjuts hem för att dumpa sin dator och sen bar det av till Marité. Det var ju fribar = måste flörta med han som gav ut drinkarna. Hade fasiken ingen lust med att stå och visa brösten för att få en drink så vi struntade i det. En del andra killar erbjöd mig baren om jag visade brösten. Vad är det för jvla attityd! Nej less blev jag. Kvällen var rätt skum men skön. Jag, Robert och Jonathan drog hem vid två, sov så gott så.

Idag har vi hunnit med att vara på fikabuffén på Lime. Det är som att släppa lös 5åringar i en godisbutik. Allt finns värkligen och man får äta hur mycket man vill. Höll på att storkna där ett tag =)
Jag och Jonathan hann även med att köpa tre filmer; "Gosth Rider", "Natural Born Killers" och "Happy Gilmore". Det enda jag värkligen inte kan motså så är det att köpa film. Måste köpa fler hyllor på Ikea för filmerna.

Just nu är målet att plugga inför tentan på onsdag, softa och vila ut. Samt mysa med Jonathan såklart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0