Ledig

Förovanlighets skull är jag ledig idag. Ska nog ramla ner på stan och fika lite grand. Måste ju aktivera mig hahaha så jag inte bara är hemma och sover som min älsklingsyssla är till min babes stora förtret då han inte delar denna förkärlek med mig :)

Det värkar som det kommer bli kul imorgon. Robert (!) ringde för en stund sedan efter tappara försök att få tag på honnom sedan i söndags och genast tog komandot för en bra kväll. Lutar som att alla ska vara i Ås lät det som. Som Robert är så självinbjuder han alla fast han ej är värd haha. Mend et blir nog lyckat. Har lite panik för att jag måste jobba därför allting kutar på i 100km/h för att jag vill hinna med allt. Måste börja andas... så där jag.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och försöka hitta 3kr till så jag kan ta bussen till stan. Måste ringa x samtal till me det löser sig.

Snart så... två stycken utav folket har nu tatuerat sig, då borde jag fan kunna ta mig i kragen och våga. Synd jag är så nålrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0