Kameraväskor

Letar runt efter en vettig kameraväska till min digitalkamera. Men vad ful alla är!

Det finns två typer av kameraväskor:

Golla kameraväskaSamsonite Trekking special 2

Antingen en barnslig väska som faktist jag hade kunnat köpt om det inte var en stor blomma över hela och modellen hette "Gulla" och den andra modellen är typiskt "Hej jag ska ut och klättra i berg med min kamera och behöver allt skydd som finns inlusive sjuttielva fickor för extra battierier och blixtar".  Jag vill ha en vanlig enkel väska för att kunna frakta kameran i väska osv. Inget gulligt inget superöverflödigt i fula skyddsförpackningar. Vart finns det?



Den värsta hitilst, som beskrivs som "Het väska ifrån GULLA!"
Bild av Het väska från Golla

Spypåse någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0