Eon

Åhh, har kämpat med att renskriva Nicklas karaktär vi fixade igår på riktiga eonpapper som jag kopireade upp idag. Tyvärr hade jag bara et torginal kvar. var sjukt länge sedan jag spelade Rollspelsist. Kanske 3år sedan? Känns läskigt samtidigt som kul att var SL första gången för 1 eller 2 noobs. De fattar ingenting, jag fattar ingenting. Hur ska detta gå? Nej men jag kommer ihåg mycket, men behövde ju aldrig lägga tid på hur fajterna fungerade eftersom det skötte SL om. Jobbigt att gå igenom 600sidor regler haha. Men det är det värt. Hoppas allt går bra nu.

Måste fixa minne till datorn. Det här fungerar inte längre, jäkla pappa som aldrig fixar det. Blir så less, fattar han inte att jag måste lämna tebx den bärbara hårdisken? Nej men jag kan vänta, eftersom han aldrig ha tid eller kommer ihåg. Fan vad irriterad jag blev nu. Har lust att kuta upp för trappen och tvinga han göra det nu. Men det kommer aldrig hända.

God natt honey! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0