Back to basic

Hoppade in och jobbade några timmar idag. De ville även att jag skulle jobba ihelgen men nja, baby är bara hemma 34h så jag var inte allt för sugen, så det får vara.
Har varit borta därifrån i 2veckor och allt känns nytt. Nya system och nya rutiner, känner mig handikappad. Nya ufo headset som gör att man ser ut som man är på väg till månen! Lustiga som få ^^.

Iafl så hände det en läskig sak, jag hade en kund vars kort hade släckts pga obetalda fakturor. Och enligt rutiner så får jag inte tända kortet fören pengarna har kommit in. Men hon ömsom gormade och grät och bad mig. Hon var änka och skulle vara utan tv i helgen. Tyvärr svarade jag att det är inget jag kan göra, så är det för alla, det går per automatik, pengarna kommit in = vi slår på kortet. Iafl slutade det med att hon hotade att hoppa i älven och efter 5min tjatande om detta och jag fortfarande inte ville slå på kortet slängde hon på luren. Vad skulle jag göra?

Undrar vad hon gör just nu, tänk om jag drivit någon till självmord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0