Vuxenpoäng

Mina vuxenpoäng ramlar in på löpande band.

Med mitt tålamod så kunde jag inte låta bli att pilla upp förpackningen själv och snickra ihop min nya bokhylla. Helt färdig insåg jag att den behöver lite smärre sjusteringar ifrån pa, annars helt funktionabel!


Man ser några utav mina älskade kursböcker

Det som behövde fixas var att jag råkat spikat fast den översta hyllan bak och fram. Så om man tittar ordentligt kan man se 6st spikhål efter mina bravader. Sen mittenhyllan råkade få några spikhål då jag spikat för högt upp och missat hyllan som skulle fast. Den sista lilla felet var att brädan under den nedersta hyllan bara blev pluggad på ena sidan och inte på andra. Hmm, men fullt gofkänt ifrån pappa, jag tror han blev lite stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0