Så mycket att läsa, så lite tid

Varför lär jag mig aldrig att de är jätte luddiga med vad vi ska kunna. Det var lika dant förra gången, och ångest kommer nu också. Tänk om jag hade vetat att det var 5 specielle sidor vi skulle kunna, inte alla 100 sidor vi gjort hitils. Tänk vad på läst jag skulle vart om det vi ska kunna.
 
Nu sitter jag har 40min innan och tok svettas för det här kommer aldrig gå, man kan inte klara av att kämpa in 5sidor med ca 20glosor (latinska ord) på en kväll. Men jag ska dit och föröska och hoppas på ett mirakel, typ att den jag ska va med kan allt och jag kan glida med. Annars är det bara hem och förbereda sig för omtenta. Nu vet jag iafl vad jag ska plugga på, en fördel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0