Missöde

Igår när jag pratade med Jonathan kom jag på en sak, vart hade jag lagt glassen? Den som var så äcklig, inte åt jag upp den iafl. Det borde jag ha kommit ihåg. Eftersom jag pratade med Jonathan sist när jag hade glassen för ca 60min innan jag kom på att den var borta, fick han följa med mig på glassjackt.

Kunde snabbt konstatera att den inte var i mitt rum som tur var. Men spåren ledde ut i köket och där var den! Jag hade lagt ifrån mig den på diskbänken och sen glömt bört den efter att ha skurit bort den äckliga annanastoppen. Bara tur jag kom på det innan Ma hade sett den på morgonen haha.

Slutsumman blev att så här ser en äcklig Super Woof ut efter ha legat på diskbänken i 60min och Jonathans kommentar var; "Det låter som någonting bara du skulle kunna göra".

image395

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0