Huge

image394

Jag blev chockad utav denna glass, den var enorm! Alltså betyder det att det tar längre tid innan det goda tar slut. Men ack vad jag bedrog mig.

Först kom man till ett hyffsat lager med choklad och nått nötaktigt som alltid går hem, men sen började det vidriga. Annanasbitar inkörda i vaniljglassen. Visst täntke jag, det är väll bara ta bort det översta lagret då. Sagt och gjort, men då kommer nästa suprise. Ett lager med illasmakande colanågonting! Sen var resen vanilj. Jag gillar inte vanilj. Hela glassen var misslyckad. En lockande förpackning, men insidan var rutten.

Jag varnar alla för SUPER WOOF! En lockande utsida, men vidrig insida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0