Halo 3



Jonathan börjar allvarligt känna sig hotad i vårat förhållande. Varje gång jag nämner att jag vill ha Halo 3 gruffar han något om att jag inte kan gilla sånt. Att han har spelat det år före mig. Självklart svarar jag, jag kan väll inte gilla saker jag aldrig testat. Det kan han hålla med om, för saken är att han känner sig hotad i sin manliga roll för att jag nu står och drägglar vid spelhyllan över Halo 3 och inser med sorg att jag måste skaffa en Xbox 360. Om jag skaffade det innan honnom skulle han känna på samma sätt som om jag skaffade en värre skoter eller bil än honnom.
Men låt gå, du får vara mannen. Bara du låter mig få spela Halo 3 ;)

Nu ska jag, Jonathan och Robert spela Halo 2. Och jag njuter fortfarande av att jag kickar Roberts ass. Men jag närmar mig Jonathan steg för steg. Akta dig babe, snart kanske jag käkar upp dig som svarta änkan;)

Kommentarer
Postat av: Krille

Vad klagar han på, jag hade varit hur nöjd som helst om min flickvän hade köpt TV-spel eller en värstingbil, så slapp jag ju lägga ut pengar på det själv :P

Samma sak som att jag inte kan förstå varför så många män inte gillar om deras fruar tjänar mer pengar än dem, det är ju asbra ju, jag hade gärna haft en tjej som tjänade tre gånger så mycket som mig!

2007-10-15 @ 11:26:15
URL: http://krilledood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0