Fördriva tid

Favoritcafé: Te-huset i Traktören (btw så var det min förtjänst att ägarn fick sitt körkort då jag förklarade allt på halkbanan eftersom han itne kunde engelska, alltså borde jag inte få fri fika för resten av livet? Eller en liten kompensation?)
Favorittidning: Modette
Bästa saken som händer i höst: Resan blir ju stockholms resan til Natalie som är bokat och den planerade resan med folket till samma resmål.
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina diesljeans, som efter flera insyningar faktist sitter bra.
Längd: 172,5cm.
Byter gärna garderob med: Skulle gissa Jonathans kusins sambo Malin som äger två Gina Tricot butiker. (Avundsjukan lyser ur ögonen.)
Vanligaste färgen på mina kläder: Basfärgerna som grått, svart och vitt.
I vinter kommer jag att gå klädd i: Min fjärllräven dunjacka.
Men absolut inte i: Leggins = fryser ihjäl.
Byxa eller kjol: Jeans?
Sminktips till allmänheten: Foundation + rouge + mascara kommer man långt med.
Senast utlästa bok: stieg larsson - Luftslottet som sprändes.
Mitt rum kan beskrivas som: Museum, prylar överallt ifrån alla möjliga tillfällen. Jag är för sentimental för att slänga.
Mig själv med tre ord: Omtänksam, nyfiken och lat.
Jag tränar: Springa till bussen? Vintertid åker jag skidor.
Jag ville bli när jag var liten: Arkiolog.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Stressad.
Är det nåt du absolut inte äter: Lök och tomater.
Kläder just nu: Min rosarandiga morgonrock, supersexig.
Vad sa du senast: Går det bra att byta mitt pass idag till imorgon?
Fisk eller badkruka: Badkruka om det är kallare än +30.
Hur många kuddar sover du med: En. 
Spelar du nåt instrument:
Pytte gitarr och piano.
Morgon- eller nattmänniska: Inget haha, trött jämt.
Sparare eller slösare: Slösare.
Bästa film: Lost in Translation
Har du några homosexuella vänner: Faktist inte.
Tror du på mirakel: Ibland.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man hittar sin motpart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3.
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Blivitt mindre efter att ha uthärdat Jonathan haha.
Snarkar du? Nej, men gnisslar tänder.
Stjärntecken? Skorpion.
Rädd för insekter? Nja, om de krälar på mig
Äckligaste insekten: Vet faktist inte, beror på humör.
Största svaghet: Dålig på att fixa saker i tid = tidsoptimist
Det här är jag bra på: Äta mycket godis och prata i telefon (ett måste på mitt jobb).
Bästa bok? Svårt, finns så många bra. Men senaste favoriterna är Stieg Larssons triologi.
Vad vill du jobba som? Sjuksköterska.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, jag tänker tatuera in "Carve your name into my arm på vänster arm.
"Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Oftast stökigt då jag har för lite förvaring.
Gungar du på stolen? Nej.
Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster.
Gillar du att sjunga? I duschen.
Anser du att du är stark? På olika saker och olika tillfällen. Vissa saker kan jag bryta ihop för på en gång. Andra saker bryr jag mig inte i. Fysiskt så säger jag tillräckligt haha.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Inget.
Har du en besatthet? Att se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0