Forden

Eftersom jag är jätte rädd att bli sjukare än jag är så är det ett ganska lätt val att välja att åka med Jonathan till duved, upp till lugnet och friden och bara få andas. + plugga som jag aldrig slipper undan.

Min honey sitter på bussen ifrån Luleå nu, har åkt i 3h och kommer fram ikväll kl 22. Hanns ma kör in forden till stan och lämnar den hos mig, så jag sen ikväll kan hämta upp jonathan vid bussen och åka till duved. Tyvärr så är inte forden den mest lättkörda bilen + jag inte kört den på snart 4 månader?
Den har inget dragläge och växlarna är lite mogo att lägga i om man är ovan. Så får väll se hur bra det går när jag ska köra in till busstorget där tusen andra bilar trängs på en minimal yta. Kommer gå jätte bra utan styrservo på ratten, orkar knappt dra runt den. Får hålla tummarna jag inte kör in i någon av de bilar som försöker ta sig fram i den cirkelformade parkeringen, varför en cirkel? Som är minimal? Hur tänkte dom där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0