Duved

Är i Duved igen efter en visit i stan pga tentan. Mysigt som vanligt här uppe i det fina vädret. Jonathan pillar med skotern, oringar som inte vill passa osv. Jag glider omkring i mina nya mjukisbyxor och vantar jag inhandlat på Inter Sport.
Efter några kommentarer utav Jonathan inser jag att mina gamla slitna mjukisbyxor ifrån högstadiet, som det har gått hål på inte är så sexiga längre, har jag inhandlat nya som inte hänger i rumpan haha. Så nu  kan jag vara fin slappklädd också. Mjukisbyxor åt folket! Finns inget skönare plagg.
Viktig detalj dock, det måste vara muddar på dem. Inga lösa benslut som hänger och slänger och bara är ivägen. Då glider de upp på bena, så man hela tiden får gå och dra ner dem. Dagnes i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0