H&M

Älskar nya H&M i Östersund efter de byggde om, för i och med det började de ta hem kläder som faktist är snygga och inte det som stockholmarna inte ville ha på rean förra året.
Men trots det så finns typ ett ex utav varje plagg, så till min förtret han jag inte handla denna längre gåra kofta som är prefekt att ha över alla tunikor som annars ser konstiga ut om man har en kort tröja, innan den tog slut.

Därför blev jag glad nu när jag såg att den fanns att beställa på nätet. Så passa på innan den tar slut. Jag har turen att veta att den sitter snyggt då jag testat den i butik. Den gråa kofta jag har nu har noppat sönder helt, skitkvalité. Köp aldrig vanligt ull som är tillhälften mixat med annat matrial, noppar sönder efter första tvätten.

Lite annat smått och gott fick följa med då jag snart fyller år^^

Snygg strumpor att ha under mina höga bruna stövlar + att de är i ull så de ska värma mina stackars fötter i den 30 minusgradiga kylan som kommer. Och ett fint halsband som fixar alla tråkgia outfitts.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta plagg :)

2007-11-01 @ 17:29:16
URL: http://www.metrobloggen.se/emss
Postat av: ' CAROLIN

ge mig din msn så ska jag hjälpa dig :)

2007-11-01 @ 18:55:22
URL: http://leosmamma.se
Postat av: jonis

lättast gör du i att lägga till "border-left-width: 3px;
border-left-style: solid;
border-left-color: #231200;"

under "side"

"border-left-color: #231200;" är ju färgen på "randen"

2007-11-01 @ 19:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0