20 dagar kvar (Bloggkriget)!

Apropå det sk "bloggkriget" just nu så börjar jag bli rejält fundersam vart världen håller på att hamna.
Klart man vill att folk ska läsa, inspireras och komentera din egen blogg.
 Men jag är fan livrädd igentligen för att mycket folk skulle få för sig att läsa det lilla jag skriver om, efter att ha sett alla bitchiga tjejer som vimlar omkring i bloggvärlden för att skriva elaka kommentarer eller inlägg om andra bloggare. Jag kan inte förstå varför någon skulle få för sig att skriva en elak kommentar om en annans blogginlägg eller om hela bloggen överhuvud taget. Läs inte bloggen om man stör sig så mycket på just den då?
Eller har människan så otroligt lite för sig att göra att man måste hacka på andra eftersom de har möjlighet att gömma sig hemma helt anonymt bakom sin egen dator. De skulle antagligen aldrig våga face to face. 
Det skulle vara intressant att veta hur gamla dessa tjejer igentligen är. Vad det är som driver dem till denna form av mobbing? 

Jag skriver blogg mest för mig själv. Tycker det är kul att sen kunna se tillbaka på gamla minnen och händelser. Älskar sånt. Sen så är det bara en bonus om andra finner glädje i mina händelser och tankar och läser min blogg därför.

Nej nu tänker jag gå ut i solen och njuta av det som är viktigt av livet istället för att störa mig på andra. Varför kan inte andra försöka sig på det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0