15 dagar kvar (Party Feet)!

Efter förra balen hade jag rejält ont i fötterna så jag mest hade lust att gå hem image143
och grina lite. Därför bestämde jag mig inför balen imorgon att införskaffa
så kallade "Party Feet". Så jag sprang omrkign i affärerna för att köpa ett par för mina besvär. Men vart jag än kom fanns det bara en för häl och en som ligger under tårna. Så jag blev misstänksam eftresom jag hade ju haft ont i hålfoten så jag frågade alltid expetiderna i affärerna och de sa att tyvärr sånna har vi inte. Efter vad jag minns på reklamen för Part Feet för ett tag sen så var det för den brännande smärtan i hålfoten. Så jag googlade efter Party Feet för att få lite fakta om dem och överallt stod de att de var tillför den brännande smärtan i hålfoten. Precis som jag trodde, varför sa alla som jobbade i skoaffärerna att de inte var till för de? Vet inte dem, vem vet då^^?
Iafl måste jag försöka införskaffa dessa imorgon någongång under mitt pressade tidschema. Dyra är de också.

Schema inför baldagen imorgon:

08.15 - 11.35 Skola
11.35 - 12.00 Lunch
12.00 - 14.00 Sminkning + införskaffande av tilltugg till fördrinken + Party Feet
14.00 - 15.30 Håruppsättning
15.30 - 16.00 Påklädning hemma
16.00 - ca 17.00 Fördrink med klassen hemma hos Victor
ca 17.00 - 18.00 Nedfärd till Gamla Teatern + mingel och fotografering utanför
18.00- 19.00 Fördrink + mer mingel inne på Gamla Teatern
19.00 - ??? Middagen serveras och kvällen startar...

Pressat schema? Nej då, gaaahhh. Men det blir nog jätte kul =D!




Kommentarer
Postat av: Nina

älskar party feet, bra uppfinning!

2007-05-25 @ 05:53:22
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

om du har en ica maxi eller ica stormaknad i närheten så kika efter sådana där. de brukar ha massa varianter.. asså massa!!!

2007-05-25 @ 05:54:11
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0