71 dagar kvar (Sola)!

Vårkänslorna stiger dag för dag nu när solen har lyckats lysa fem dagar i streck!

Idag efter teknikrådsårsmötet (Där vi ennu en gång valde en ny ordförande jag aldrig hört prata på ett möte!?) gick jag ner till stortoget där Natalie satt utanför Storsjöteatern på en bänk och solade. Vi satt där ifrån 14.00 till nästan 17.00. Varmt och skönt som fan. Hoppas jag blev lite brun iafl. Jonathan som kom efter ett tag blir ju brun på engång:) Måste försöka hålla jämna steg med honnom haha. Om jag ska lyckas ha min studentklänning utan att se ut som ett spöke och skrämma slag på folk!

Annars är det allmänt trevligt att dra på sig sommarskorna och skippa dunjackan. Efter allt solande åkte vi och handlade knäppa saker till min biologilabb samt köpte pizza som vi frossa på balkongen. Jag mår illa bara jag tänker på det så mätt blev jag.

Idag har jag också fått beröm för att ha de snyggaste skelletbenen i ansikten som överläkaren någonsin hade sett i sin karriär. Mina visdomständer har nämligen lyckats ploppa ut allihopa, och de får inte plats:( Så idag skulle de på specillalitstandvården röntga mina tänder på diverse olika sätt, varav en profilbild ifrån sidan där man såg alla ben ner till akslarna och mjukvävnader så som läppar och näsa. Det var riktigt coolt att se faktist. Jag bad om att få den bilden senare för att ta med hem, och hon lovade hon skulle fixa det. Hon frågade samtitigt om det var ok att sätta upp bilden i väntrummet i glasskåpet med de andra läskiga avtrycken utav tänder. Känns lite komiskt att mitt huvud ska sitta där till allmänbeskådning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0