Shopingfrossa

Nu  i och med mitt nya jobb har jag skaffat mig en inställning som är lite dålig när det gäller pengar. Det käns som att jag kan köpa hur mycket som helst, eftersom jag snart kommer få så mycket pengar som jag inte ens kan föreställa mig för jag har aldrig haft så mycket. Men jag vill spara också, men jag vill köpa massor av saker med. Älskar att införskaffa nya saker så som skor, tunikor, armband med mera. Har hittat en helt underbar kornblå klänning på HM som jag hade lagt undan till idag, men något fick mig att avstå, fast jag jätte gärna vill ha den. Jag är rädd att jag kommer börja slösa bort alla pengar jag har...

Men detta armband från http://kyssjohanna.se/ måste jag bara ha! Så underbart fint. Vet bara inte vilken färg jag vill ha:S


Och detta armband har jag också svårt att motstå...


Suck, men jag kommer ju faktist få mer pengar snart(^.^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0