Natalie!

Om jag fick bestämma, skulle du va kvar
Och torka alla ( dom) tårarna jag har
Jag frågar mig om någon rättvisa finns
För inte är det så att du inte minns?

Min fråga är fri
Säg när kan det bli 
Bara vi NATALIE
OH, NATALIE
OH, NATALIE
Bara NATALIE

Jag har sagt det förr och säger det igen
Allt blir bra, bara du kommer hem
Allting kan jag förlåta och förstå
Men inte att du aldrig går att nå


Vart är min Natalie? Sist jag hörde ett livstecken ifrån henne var på tåget på väg ned till Hultsfred när hon skrev att hon skulle till Mallorca med Jimmy. Har hon blivit kidnappad där nere? Eller bara gift sig med varandra och planerar att aldrig komma hem? Jag förväntar mig ett vykort i vilket fall som helst!



Kommentarer
Postat av: Natalie

heheh va vackert;D ja tror att måste fälla en tår eller två... För det vet du ju att ja kan (me lite sprit så) Puss puss gullet

2007-06-28 @ 19:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0