7 dagar kvar (Sunny days)!

Nu sista dagarna har det inte blivitt så mycket bloggande eftersom allt händer ute nu, inte inne av förklariga skäl. Ska försöka uppdatera så mycket jag kan endå. Mår inte så jätte bra just nu, mår illa och har fått tebx min förkylning. Hoppas jag inte får feber bara. Tror nästan jag ska föröska hålla mig inne ikväll så jag inte blir sittandes inne nästa vecka. Vore surt.

Högtrycket har äntligen kommit och förhoppningsvis för att stanna. Sol och 20+ ute är inte helt fel. Har hängt på stan och NEWS + stortorget i eftermiddag med Natalie, Jonathan, Victor & Robert. Glassat omkring i våra stundentmössor.

På förmiddagen var jag hemma hos min mentor Linda och hade avslutning med våran VD-grupp. Hon hade kanske den finaste gård jag någonsin sett. Så vill jag bo, lätt! Jag var grillmästare och grillade till alla, tur jag var bra på nått för vårt lag sög på 3-kampen. Vi svullade mat och låg i gräset och solade + spelade kubb och lekte med Lindas hund Pyret.


Natalie, Niklas & Lars | Alla vid bordet | Natalie, Linda, Sofia & Pernilla | Lars & Linda

Huset med Sofia & Andreas på gården | Natalie, Niklas & Andreas | Jag & Natalie | MIn studentmössa

Pyret, Lindas hund som jag trodde vi skulle mata ihjäl. Hon åt en hamburage och X antal korvar, hon fortsatte tigga tills Linda sa nej nu får vi inte ge henne mer. Efter det fick hon ett sockeranfall och kutade fram och till baka på gården som en studsboll över hela gräsmattan. Det enda man såg var ett vitt streck på gården. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0