3 dagar kvar (Exit)!

Det blev ingen utgång ikväll, har haft en sån huvudvärk hela dagen + att jag varit konstant trött senaste 2 veckorna. Är det bara min långdragande förkylning eller något annat? Hypokondriker som jag är, suck. När all detta är över ska jag fan boka dit för ett blodprov och kolla varför jag är så sjukt trött hela tiden. Känns som jag går i konstant dvala hela tiden, är aldrig ricktigt pigg. Sitter oftast bara där och lyssnar på alla andra för jag orkar inte själv. Vad är det för fel på mig? Jag är en ricktigt dålig student. Får sån ångest igentligen att det är 3 dagar kvar (två om 30min) av studenten och jag kanske missade något ikväll som var superduper kul. Det är det enda jobbiga att tänka så, för min kropp älskar snart mig för den behöver värkligen sova, men tänkt om jag missar något? Man tar ju bara studenten en gång! 
Jag får helt enkelt sattsa på att vara pigg på fredag så jag orkar hålla igång hela natten! Fattar inte att jag går ut snart, sinnessjukt. Vad som är ännu mer crazy är att jag åker ner till Hultsfred om en vecka precis. Vad har jag gett mig in på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0