Lediga söndagen

Igår var det en ricktigt bra kväll. Jag och Camilla sa att innan 00 skulle vi kräla på golvet, som vi mycket ricktigtgjorde vi det, gjorde utav skratt  (^.^) Fan vad söta vi måste ha varit. Vill se korten sen igår hihi.
Kvällen började lungt med grillning och svullande, mycket vuxet. Sen bara förstatte det i en underbar anda tills vi ramlade i säng vid 02. Vakande kl 13 idag och var så sjukt hungrig. Så jag, Jonathan och Hedström drog och käkade pizza. Efter det har jag bara slappat och haft det skönt + att Jonathan nu åkt upp till Duved igen. Så åka dit själv på tisdag efter jobbet. Var så länge sen jag var där...

I Fredags var de som bakant fredag den 13:e. Allting förflöt bra. Tom boxerkunderna var snälla mot mig. Men igår fick jag igen allt med råge. Någon där uppe måse ha kommit på att "Nej just det, Linn i Östersund, den klumpigaste personen i världen har vi ju glömt bort." Så igår hände allt i stället. Dagen började fint med att jag spillde ut ett glas apelsinjoucie över Jonathans tangentbord, suck. Sen när jag skulle duscha halkade jag på badrumsgolvet så jag kanade på ett ben rakt in i badkarskanten med smalbenet före. Har en bula på smalbenet som mäter ca 7cm i omkrets och buktar ut 2cm. och börjar anta en vacker svartfärg. Var livrädd att jag har fått en spricka på benet för det gör fortfarande svinont att gå på det. Kvällen blev inte mycket bättre. Jag spillde ut ett helt glas dricka över mig och Jonathan i Camillas soffa. Jag undrar fortfarande hur jag f-n fick på mig Camillas byxor haha. Hon har lite mindre höfter än mig haha. Men vill man så går det. Kvällen bara fortsatte i samma anda. Så Camillas golv är ganska dyrbart nedspilld men det är enbart min klantiga fel haha. Kommer ha lite ångest över att be höva tvätta mina jeanse som är dränkt i dyrbarheter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0