Besvikelse

Kvällen var toppen igår! Har aldrig haft så kul på marité, det har avrit skit tråkigt alla andra gånger. Den stora besvikelsen var att den jävel man betalt 140kr för att se uppträda endast vände skivor. Åh vad bra han presterade, värkligen stor skillnad att dansa till han istället för den vanliga dj, mmm. Så istället tycker jag han kunde ha struntat att kommit hit och vi alla fått betalt 60kr i inträde istl, är man fattig student så är man.

Idag hade jag igentligen tänkt gå på jamtli julmarknad men jag och Jonathan vaknade så sent + hans tåg går 17 så vi orkar inte stressa.
Ska försöka röja upp här lite innan vi sticker till tuld och hämtar mina saker jag lämnade där igår och sen ska Jonathan åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0