1 December

Mycket hinns med på lite tid.

Igår såg jag och folket på Tomten är far till alla barnen och Yrrol. Typiska svenska filmer som ofta ses hos Lisa.



Bägge har skön svensk konstig humor. Ingenting för dem som tycker svenska filmer är tråkiga, för då blir det ytterligare en besvikelse. Men jag tycker de är klart sevärda, kanske inte allt för ofta men någon gång ibland.

Idag klev jag upp äckligt tidigt för att hämta Camilla för att se Julkalendern hos Lisa med folket. Julkalendern i år heter En ricktig jul. I första klippenf år jag ångest över att är det så här våran familjesituation ser ut idag, med skilda familjer? En klump i magen som inte vill gå bort då jag har fortfarande två föräldrar som bor ihop, ska man itne ta det för givet längre?
Kalendern värkar iafl lite bättre än de som gått senaste åren, enligt mig så slutade bra julkalender med Mysteriet på Greveholm.

Efter det så har jag åkt runt överallt känns det som och införskaffat julklappar och lite till mig själv.
Nu ska julbaket fortsätta då jag känner pepparkaksdoften ifrån Lisas kök.
Ikväll ska jag hänga med Nicklas som är lika trött som mig, en bra kombo.

Kommentarer
Postat av: anna

älskar både de filmerna =)

tack för att du deltar i tävlingen!
kram!

2007-12-01 @ 17:40:38
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0