Tågstation

Har lite ångest varje gång jag ska vinka av Jonathan på tåget, inte bara för att han åker utan för att jag alltid träffar folk jag inte kan placera som jag inte kommer ihåg vart eller hur jag känner dem. Läskigt, jag vill bara dra upp min huva och krama min babe ifred.

Idag var det lite extra vimsigt, efter många försök lyckades Jonathan hitta en bok han ville ha + att han sprang runt som en galning för att vi inte fattade vart han skulle ombord + att om det ens var rätt tåg? Han lyckades iafl komma med det. Men tyvärr är han inte så jätte glad. Han är fast i Bräcke utav alla hålor på jorden för att tåget som ska ansluta är 1,5h försenat. Skulle avgå kl 23.30 nu är det 01.00. Det betyder att han antagligen kommer försent till uppställningen imorgon, stackarn. Alla hans tåg är sena jämt! 1-3h. Vad är det för fel!! Varför kan han inte få flyga och sthlms ungarna kan ta tåget som tar 7h ett tåg istället för babes 3stycken tågbyten och 12h resetid!!

God natt babeimage305

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0