Morgonvanor

Sminkar du dig varje morgon?
Långt ifrån, på sin höjd mascara Max Factor
Tvättar du håret varje morgon?
Nej, jag har ett super hår som dör om jag tvättar det mer än 2 gr i veckan då på kvällen. Det blir skit äckligt om jag tvättar det oftare.
Rena underkläder varje morgon?
Ehhh ja?
Äter du frukost varje morgon?
Kliver jag upp innan 10, annarrs räknar jag mina mackor som brunch?
Lägger du fram kläder kvällen innan?
Nope
Vad är det första du gör på morgonen?
Vaknar i panik för att jag sover mig över väckarklockan tills typ pappa sticker in huvudet och säger min buss går om 5min.
Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
5min. gåuppgåtilltoaltettenplockautminsupersexigabettskenagåpåtoatvättamigtapåmigkläderskor
samthuggaenmackaochspringatillbussen
Surfar du innan du går till jobbet-skolan?
Beror på om jag börjar 08 eller 14. Lätt att räkna ut själv
Är du morgonpigg eller skit-trött?
Äckligt jvla morgontrött. Tror det är det enda my babe ricktigt stör sig på för han är yber pigg jämt morgon som kväll = jag blir trött jämt.
Vad har du för sorts väckarklocka?
En klockradio.
Lyssna på musik på morgonen?
I mina drömmar översom det inte spelar nån roll hur högt radion är på jag sover över den.
Sover du i pyjamas/nattlinne?
Nej ;)
Läser du tidning på morgonen?
Alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0