God natt

Jag känner faktist att jag har fått lite hopp om mänskligheten nu. Idag efter mitt samtal med min chef Emma-Lissa kända jag mig jvligt mycket mer peppad än vad jag har vart förut. Känns som jag har något att kämpa för, mitt mål att klara 91% readytid, som jag vet jag klarar om jag bara lägger manken till. Och jag vet att jag har stöd om jag behöver hjälp.

När Jonas sa detta idag 20.50
"Fan Linn, slutar du aldrig? Du har ju varit här hela dagen"
Kände jag också att det var dags att gå hem. Nu ska jag sova och ladda för morgondagen.

jag har en underbart snygg bild utav Jonathan, men jag tror inte han vill jag ska lägga ut den och jag tror inte heller han blir så glad om jag ringer och väcker han nu och frågar om jag får lägga ut den. To bad for you så får bara jag njuta av den ;)

Annars så förvånar det mig att jag fortfarande har lika många som kollar in min blogg fast mina friends har åkt utomlands. Betyder det att de inte i vanliga fall läser min blogg (?) haha

Dagens roligaste sms stod Nicklas för

"Gillar du att fiska?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0