Duved

Som sagt, helgerna är jag skönt okontakt bar för då är jag i Duved med min honey Jonathan som är på premis. Just nu tror jag han är på gården och gräver ett hål (?). Iafl har han efter många om och men beställt en superfin dator som tydligen upptäcktes det var 5 veckors leverans tid. Bättre sent än aldrig iafl. Jag för min del måste ta mig i kragen och köpa digitalkameran jag vill ha. Sagem i70 red. Men överallt på internet finns alla färger utan just den. Måste in i butik för att köpa den röda, eller så får jag nöja mig med en guld. Det beror på hur mycket extra den kostar i affären mot internet.

I fredags stannade jag kvar i stan med folket en extra kväll. Och jag kan mycket väl minnas att det blev bilder utan den kvällen. Måste lägga vantarna på dem haha. FÄrdör jag ska ha en egen kamera. Av någon anledning har jag grymt ont i höger armen! Men inget blåmärke dock haha! Iafl puss till folket för en skön och uppskattad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0