Arbetsdag

På sin lediga dag satt jag i arbete endå. Jag har byggt en ny sida som ser förjävlig ut just nu som jag inte orkar göra om än (><) Har fortfarande feber och är trött. Men den är igång ifal. Hoppas det blir som jag tänkt nu = andra människor som hör av sig och vill sälja samt köpa. Har sprungit omkring och rivit i garederoberna för att foto allt jag vill sälja och lägga upp det på sidan. Det blev en hel del och än är jag inte klar. Ska ta tag i saker snart eller måste igentligen, för hela mitt golv består utav kläder för det får inte plats i garderoberna i nuläget. 

Lite svårt att fixa saker också när ens dator har ungefär lika stor hårdisk som ett minsta usb-minne. Går inte ta hem mer font så jag kan göra en snygg design på www.basaren.blogg.se. Har inte så mycket fantasi nu iafl, funderar på att ringa runt och ta lite hjälp utav folk. Kan koda men har sämts fantasi, borde anställa en designer haha.

Tillbaka till ZzzzZzzz 

Kommentarer
Postat av: Icia

fin blogg =)

2007-08-13 @ 15:30:21
URL: http://Icia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0