42 dagar kvar (Jobb)!

Glömde att ta en bild utav de fula balbiljetterna jag införskaffade idag:/ Det är svartvita med ett par som dansar på, jätte lätt att kopiera så jag förstår inte hur de har tänkt? 500kr är för mycket för att jag inte ska bry mig om folk lyckas komma in gratis=)

Idag har jag också tackat ja till jobbet på Tradimus. Jag ska inte inte börja jobba nu på heltid eftersom jag har skolan och studenten kvar. Utan jag ska börja jobba den 25 juni, och 7 veckor frammåt. Först 3 veckors utbildning och sen jobb i 4 veckor. Med förhoppning på förlängning till hösten. Jag ska jobba innom boxersupporten. Så om du har problem med din boxer så är det mig du ringer till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar inte heller vanligt guld! känns så tråkigt!

Vi har pratat om alla hjärtans dag 2009 så det är ju ett tag kvar =) haha!

vad kul o ta studenten!! Vad går du??

kram

2007-04-27 @ 21:35:15
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

vad kul, har du sökt nåt till högskolan??

jamen då kanske du kan göra en snygg header (eller vad det nu heter, den längst upp på sidan iaf=) ) åt mig o min blogg?

kram

2007-04-27 @ 21:57:25
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0