Eximination



Efter hissincidenten så gick eximinationen jätte bra. Jag känner mig nöjd med min presentation och fick bra omdömde från läraren. Det fanns självklart saker jag kan bli bättre på, men för att vara min första undervisning så gick det kanon.
Alla andra i gruppen var också jätte duktiga, jag lärde mig jätte mycket om deras sjukdomar. Jag hade diabetes, en tacksam sjukdom att undervisa om eftersom det fick mycket information om det.

Veckans ena eximiniation avklarad då, bara gruppredovisningen på onsdag då så var hela kursen i vårdpedagogik klar. Woho! Nästa vecka börjar vi med terminens sista kurs, pallitativ vård. Det ska bli jobbigt men intressant. Ska bara sätta omtentan i medicin/kirurgi så är jag snart framme vid höstens praktik. 

Ska strax till läkaren och sen vidare till veckans jobb på biblioteket. Skönt när allt rullar på som det ska.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0