Trött dag



Igår hade jag svårt att somna eftersom man bara har ca 1h på sig att varva ned efter praktiken innan det är dags att sova. Därför kändes det ännu mindre ok när grannen bestämde sig för att börja spela tecno på hög volym kl 4 på morgonen. När klockan väl ringde vid 6 var jag knappt vid medvetande. Av ren reflex flög jag upp klockan 6.40 och spurtade iväg mot sjukhuset.

Ännu en dag avklarad och det känns sisodär. Trött av naturliga orsaker och jag får fortfarande kämpa med känslan att hela tiden försöka bevisa att jag duger, är tillräckligt duktig. Men det är svårt att hålla motivationen uppe när ekonomin är nedanför noll och rapporten tar ofantlig tid. Men jag kan inte göra mer än mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0