Söndag



Så här kul hade jag igår. Men det gick bra de 5 minuter jag hann spela innan ett ledband i foten gick av igen. MEN vilken grym match vi gjorde. Vi var påtagligt nervösa inför mötet med J/H-95. Vist de är 15 år, men de bästa 15åringarna som jämtland/härjedalen kan vaska fram.
Visste inte alls vad man skulle förvänta sig, men våran erfarenhet och tyngd tror jag vägde in mycket. Vi dominerade spelade och en "förlust" med 2-5 när vi hade målvakt 1/3 av matchen så speglar inte resultatet matchen i övrigt.
Grymt kul var det att se! Det kommer bli en rolig sommar.

Nu har jag fått tag på ett par kryckor och ska skriva lite rapport. Försöker även få tag på min handledare jag ska gå emd idag på praktiken. Sjuksköterska som hoppar på kryckor? Hur ska det gå, det återstå att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0