Glory days

Glory days well they'll pass you by
Glory days in the wink of a young girl's eye
Glory days, glory days

Funderar på att svänga ihop lite chokladpudding, grädde och marränger. Men har bara vanliga vispar och jag vet inte vad grannarna tycker om att höra vispmaskinens ljud i 30min. MEN jag har ju lite hämd att uträtta än och dessutom är det fredag, jag borde spela yberhög musik just nu men funderar mest på att däcka framför soffan med chokladpuddingen. Unna mig efter nästan 7 dagar på raken på praktiken. 
Det är Jonathan som är ute och svänger sina lurviga på södra grön, klassfest efter inskickad hemtenta. Jag väntar med att festa tills kanske nästa år? Har nog lite mer tid och ork då eventuellt.

Ska sluta gnälla nu, det är fredag, jag är ledig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0