Veckan som gått

Tiden går fort när man har roligt!

Fredag
Senaste jag skrev var att jag skulle iväg och gå som linjedomare tre matcher på paken på Jämtkraft Arena. Det gick jätte bra och det var roligt. Orken skulle kunna vara bättre, men jag hängde med de 15åriga killarna så gott jag kunde, men snabb var de!

Lördag
Jobba Jonathans lördag på biblioteket och sen blev det färgfödelsedagsfest hemma hos Sara. Alltid lika trevligt att träffa vännerna. Drog vidare till Sandras inflyttningsfest i en jätte fin 5:a precis på torget. Bättre kan det inte bli. Slutstationen blev Olarys där det dansades tills mina linser gav upp.

Söndag + Måndag
Jag gick två dagar introduktion på Frösö strand där jag ska jobba i sommar. Men det blir nog några fler dagar innan dess. Trevlig personal och fint boende, det kommer nog funka fint.



Tisdag
Jobbade på bilbioteket och avslutade kvällen hos Camilla med åretsförsta grillfest. Dock var solen allt för frånvarande, men grillat går alltid hem.


Onsdag
Jag var extremt hurtig och cyklade till gymmet, jag och Anna sprang i 30 min och yoga 75min innan jag cyklade ned på stan igen och mötte upp Sandra, Sanna, Camilla, Helle, Viktor och Jonathan utan för bion. Vi skulle se clash of the titans som fick en 3:a av mig och en stark 3:a av Jonathan.
Efteråt vart det Bhisop innan sängen kallade.

Torsdag
Jobb igen och träning med favorit BKB på kvällen. Insåg att mina fotleder är helt värdelösa, tänjde ut igen. Men inte lika illa som förra gången, det är mest ett blåmärke idag. Måste rehab träna mycket mer och lära mig tejpa ordentligt. Det ska gå!


Fredag
Så var det fredag igen och det blir fredagsmys med Jonathan och förhoppningsvis en god middag och en liten film.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0