Tillbaka

Så var man äntligen uppkopplad med värden igen. Flytten är så gott som klar, jag kan gå utan att ramla igenom vårat tillfälliga rum hos mina föräldrar och bara det sista ska hämtas från gamla lägenheten. Det känns skönt.

Fredag till söndag spenderades med mamma i Sundsvall, vårmässa och shoppning stod på schemat och mycket fint fick följa med hem.
Igår kväll var det vår tredje träningsmatch, vi vann mot Orvviken med 8-0 vilket inte var helt fel. Jag lyckades spela utan att ledbanden i foten gick mer sönder, men det var lite ringrostigt men roligt! Kommer bli en bra sommar, det känner jag på mig.

Nu ska jag revidera klart min uppsats så 15hp till kan ramla in på ladok. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0