Påsk

Jag har inga problem att köra bil inne i stan, där känner jag mig som säkerheten själv. Men problemet är att jag aldrig kör långkörning. Därför var jag lite smått nervös nu när jag själv dessutom skulle styra bmw mot stan igen efter en underbart solig påsk i Duved med familjerna.
Det tog imot lite att behöva åka in för att jobba där jag tjänar lika mycket som bensinen hem kostar, men men. Nu är jag hemma iafl utan några incidenser. Inga bilar och jag fick tom köra om en lastbil!

Nu tänkte jag lite bilder som skulle visa min påsk skulle lite fint flyga in här. Men eftersom sladden från datorn till mobilen inte vill vara med får det vänta tills efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0