Påsk i bilder

Självklart fungerade sladduslingen när Jonathan testade. Men bättre sent än aldrig.

Långfredag

Pimpeltävling på gevsjön, det blåste storm men solen kämpade sig fram. Tyvärr ville inte en enda fiskusling komma förbi mitt ställe. Men lika nöjd var jag för det, har lite svårt för det där dra upp och bryta nacken grejen. Pappa låg mest och muttrade om att tvälingen hölls på ett ställe på Gevsjön där det inte går att få fisk, vilket stämde då det endast krävde en 8gr fisk för att få pris. Antagligen en förvuzen maggot eller nått liknande.


Jag


Pappa kikpimplade


Mamma got the moves


Påskdagen

Denna dag var det Gevsjön igen men med mycket mindre vind och mer sol.


Jag


Annandag påsk

Strålande sol och självklart skulle vi ut och åka skoter. Det blev en tur upp på Renfjället med avslutande lunch på Vita Renen som hade en jättegod chibata. Mycket nöjda och solbrända


Jonathan, jag och Fredrik på 986möh på toppen av Renfjället


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi var också i Gevsjön veckan efter påsk dock! :-) INGEN FISK!

2010-04-20 @ 15:50:45
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0