Hårmodell

Nyss hemkommen från jobbet, sitter och förbereder mig mentalt för Jonathans hemkomst. Det ryktas om rakade sidor, långt i mitten och gråa slingor. Låter inte allt för upphetsande på papperet, men jag fick ett litet smakprov och det såg rätt grymt ut. Men upp till bevis!

Allt började med att snål som vi är vill vi inte betala för en klippning. Wella hade igår uttagning för hårmodeller till idag och imorgon, Jonathan blir klippt och färgad idag och jag färgad imorgon.
Vi minns alla förra året då jag blev kort och ultrablond, coolt men ovant. Här växer alltid ut och det är roligt att få bli klippt av duktiga frisörer som tar ut en för att de tror man kommer passa i just den frisyren. De är rätt extrema frisyrerna men ingen blir ful i dem eftersom de är anpassade efter just den personen.

Jag hoppas på att inte bli svarthårig med blåa slingor imorgon utan någon mer normal färg. Men som sagt, det växer ut om det skulle se förjäkligt ut och det är alltid kul att testa.


Två av modellerna i fjol efter visningen



Jag innan förra årets visning


Jonathan innan årets visning ostylad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0