Lägenheten

Nu är vi inne på den 5:e dagen i den nya lägenheten och det känns otroligt skönt att inte bhöva inleda med frasen "allt som är fult är inte vårt" när någon kliver in genom dörren. Den är JÄTTE FIN!

Ställer mig i köksdelen och ler lite, förflyttar mig till datorhörnan och fortsätter le, vrider mig ett halvt varv till höger och ler ännu mer medan jag ser på vardagsrummet och vrider jag bara lite till på kroppen avslutar jag med ett ännu bredare leende när jag ser sängen.
Fast det är en 1:a så är det faktiskt som 6st rum som Jonathan säger. Köket, datarummet, vardagsrummet, sovrummet, hallen och badrummet. Jag skulle vilja föreviga det hela på bild, men antagligen kommer det bli som i förra lägenheten då jag alltid sa att nästa gång allt är städat och prydligt, då ska jag ta kort! Men det blev aldrig av. Nu kan jag skylla på att jag inte hittar laddaren till min kamera också.

Förutom den spektakulära flytten rakt över gatan så pluggar jag för fullt. Jobbar lite till och idag var jag och Jonathan på invigningen av Ica Maxi och jag lyckades tappa en prinsesstårta upp och ned i korgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0