Kärlek



Say hallo to my new shoes!

Efter flera timmars intensivt letande med Jonathan på släp igår runt stadens (5) skoaffär så hittade jag skorna med stort S. Efter att ha provat mig igenom ett 20tal skor med Jonathans fina kommentar "men alla är ju svarta stövlar och ser likadana ut" så hittade jag de par som inte hade för mycket tingeltangel och inte var helt plain och framförallt hade ett överkomligt pris. De fanns på DNA och bor numera hos mig. 

Ska bara ned i källaren och hämta upp två par skor som nu ska upp på tradera. Jag har insett tillslut efter många tröstlösa försök att jag inte kan gå i klackar. Därför är nu min samling med höst/vinter/vår skor utökade från 2 till 3 par. Sen att jag kanske har 40st sommarskor hör inte hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0