Hål i min sko




Om jag hade lite pengar liggandes under madrassen till övers skulle jag nog investera i någon av dessa par skor från scorett. Trots pappas generösa erbjudande att laga mina gamla sneakers som numera läcker in vatten genom hålet i hälen med gummistövellagning så skulle det inte sitta fel med dett par nya skor.

Hålet i min sko blev påtagligt i helgens snöblandade nederbörd i Duved under helgen. Jag var varm i lånad dunjacka på åres höstmarknad men fötterna fick lida.
Fingrarna också när både min mamma och lillebrors flickvän var bättre än mig i prova på skidskyttet. 0 träff av 10 möjliga var inte ett så lyckat resutat haha. Jag skyller på att "geväret" var tung.

Annars har det varit en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Sandra (parole)

Hej Linn!!

Vad kul att du tycker om mina Sims tips och att det har hjälpt dig så mycket!!!

Läste om ditt relationsproblem och då jag inte har haft samma problem så kolla jag runt lite på TheSims.se's forum. Där hittade jag lite olika svar och ditt problem verkar som fler har!

Men här har du lite olika förslag på vad du kan försöka med:

1. Man måste vara romantisk i flera dagar i rad. Man kan inte byta katagori till t.ex. "vänlig" eller "unik" för då förlorar man i relationen - relationsmässigt.

2. Dina simmars relation måste ha statusen "Klara tycker Kalle är extremt oemotståndlig" för att man ska kunna fria.

3. Man kan inte fria om den andra simmen har en relation med en annan sim. Fråga den andra simmen "om relationsstatus" för att se om simmen är singel.

4. Om en utav simmarna har egenskapen "svårt att binda sig" eller liknande, är det VÄLDIGT svårt att få simmarna att fria. Har simmarna några gemensamma egenskaper så är det lättare för dom att skapa en relation.



Testa några utav dessa alternativen så ska det förhoppningsvis gå vägen! :)

2009-10-05 @ 22:32:33
URL: http://parole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0