Tisdag

God lunch är aldrig fel. Var med mamma på en lunchresturang vid icabutiken nedanför tennishallen för alla er som bor i Östersund. Kommer inte ihåg vad det hette men riktigt god mat och bra salladsbuffé. Jag åt kyckling med stekt potatis.

Trodde det bara var en kliché att man får bättre realtion med sina föräldrar när man flyttar hemifrån. Men det är sant. Man slipper vara uppi varandra jämt och inkräkta på varandras territorium. Det är nästan så man saknar dem haha. Men mest av allt saknar jag min katt sussie. Mitt livs kärlek.



Jag funderar på hur jag ska lyckas övertyga Jonathan att han ska vaccinera sig för katter, han är nämligen allergisk för lite allt möjligt och tyvärr katter också.

Vad händer mer idag då? Plugg inför medicin/kirurgi, jobba vid 16 och så handlade jag det som behövdes för att baka hallongrotter igen. Den här gången ska de inte bli brända.
Dock har jag ingen större lust med någonting mer än att ligga under min filt. Har grym träningsvärk sedan gårdagens träning och så är vädret värdelöst. Ska nog muntra upp mig med ett bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0