L'Oréal


L'Oréal Absolut Repair Shampo + Balsam

I'm in love!

Efter lite strul så landade äntligen balsamet från absolute repair + två st flaskor Shine Blond. Jag hade redan en flaska av absolut repair schampo hemma så när bellme.se hade bra pris på balsam + shine blond slog jag till. Adressen jag bor på nu var tydligen inte giltig så försändelsen skickades tillbaka och efter mycket bra hjälp från bellme.se så kom det rätt nu. Det är andra gången jag beställer från bellme.se och jag måste säga de har snabb leverans och jag känner jag kan lita på detta företag.

Ok till varför jag vill skriva detta är för att nu när jag använder schampo och balsam ur samma serie så är mitt hår hår igen enligt Jonathan. Det säger allt + han kan inte sluta sniffa på mitt hår.
Jag har alltid trott att det är bullsshit med schampo från frisörer istället för icaschampo skulle vara så mycket bättre, men nu kommer jag aldrig kunna byta tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0