Lördag



Vaknade i morse och kände mig jätte konstig. Inte trött utan bara väldigt hängig. Hjärnan ville inte hänga med och det kändes som jag hade lite feber.
Men det kändes inte så kul att sjukanmäla mig 15 min innan jag skulle börja så jag körde upp bilen från parkeringen igår kväll som nu på dagen kostar pengar till gratisparkeringen vid campus (undermening med denna text är att jag körde igår vilket = jag var nykter och inte bakis idag). Jag tänkte prova jobba iafl och det gick ju rätt bra. Lite folk men tiden rullade på.
Jonathan mötte upp mig när jag slutade och vi gick och käkade på Sibylla. Köket ser ut som ett slagfält och ingen av oss hade någon större lust att ställa sig och diska.

Har suttit i soffan nu sen jag kommit hem och halvsovit. Kändes lite bättre då men nu skulle jag behöva sova en stund igen. Uh, tyck synd om mig.
Ikväll är det dock Robinson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0